Wzrost konkurencyjności firmy na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) Na potrzeby promocji produktu Shop-Buster™ opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale w targach oraz poprowadzonych działań informacyjno-promocyjnych w interneci. Wybrane Imprezy targowe: Imprezy na rynku perspektywicznym – ZEA, USA , Izrael jak również kluczowe dla branży IT imprezy organizowane w Europie: .Hiszpanii i Niemczech. Imprezy te umożliwią nie tylko śledzenie nowych trendów, ale również pozyskanie kontrahentów z rynków : ZEA, USA i Izrael, na których wystawiają się producenci z kilkudziesięciu krajów, jak i nowych kontrahentów z rynków europejskich (hiszpański i niemiecki). Targi Gamescom w Niemczech największe targi branży IT w Europie stanowiące platformę biznesową na której nowe trendy w oferowanych wyrobach oraz produkty muszą być prezentowane, jeśli mają pozostać konkurencyjne na świecie i GLOBAL ROBOT EXPO w Madrycie, które są największymi targami dla rynku iberyjskiego. Kluczowe dla projektu będą również działania inf.-promocyjne – zaprojektowanie, opracowanie oraz wyprodukowanie nowych katalogów (wersja ang.) oraz promocja w internecie. Wszystkie materiały promocyjne będą opatrzone wymaganymi logotypami Marki Polskiej Gospodarki. Wsparciem dla działań promocyjnych będzie zakupiona usługa doradcza dla rynku ZEA. Finansowanie z środków własnych z bieżącej działalności Spółki oraz dotacji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.