Zwiększenie rozpoznawalności marki FMR LISICKI na rynkach międzynarodowych poprzez kontynuację działań promocyjnych w postaci targów.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest promocja polskiej marki produktowej „LISICKI” przy udziale Marki Polskiej Gospodarki na międzynarodowym rynku producentów maszyn dla szeroko rozumianego rolnictwa. Działania promocyjne prowadzone będą w ramach programu promocji branży maszyn i urządzeń, na perspektywicznych rynkach, takich jak: Białoruś, Rosja. Swym zakresem projekt obejmie czynne uczestnictwo firmy w roli wystawcy w następujących międzynarodowych imprezach targowych: AGRITECHNICA – Hanower, BELAGRO – Mińsk, AGROTECH – Kielce, INTERAGROMASH – Rostów nad Donu, AGROMASHEXPO – Budapeszt. Dodatkowo dotyczy on podjęcia działań informacyjno-promocyjnych oraz pozytywnie oddziaływuje na polityki horyzontalne UE w zakresie równych szans i zrównoważonego rozwoju. Projekt jest kolejnym etapem długofalowej strategii rozwoju firmy, ma kluczowe znaczenie dla dalszego dynamicznego rozwoju eksportu innowacyjnych maszyn dla szeroko rozumianego rolnictwa, takich jak: kosiarki rotacyjne, opryskiwacze , kombajny do zbioru owoców jagodowych. Niniejszy projekt zostanie sfinansowany ze środków UE i środków własnych firmy, tj. z bieżącej działalności oraz wypracowanego zysku z lat ubiegłych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.