Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Utrzymanie usług archiwizacji spółki ARCHWIUM CERTUS

nazwa beneficjenta
ARCHIWUM CERTUS SP. Z O.O.
wartość projektu
52 626,60 zł
dofinansowanie z UE
52 626,60 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
świdnicki (dolnośląskie)
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Spółka ARCHIWUM CERTUS realizuje usługi archiwizacji, przechowalnictwa oraz niszczenia dokumentów na terenie woj.dolnośląskiego jak i na terenie całego kraju. Przeważającą grupą odbiorców są jednostki budżetowe tj: urzędy miasta, urzędy pracy, szkoły, przedszkola, żłobki. Po pojawieniu się pandemii COVID-19 znacznie spadły obroty spółki a wręcz nie ma nowych, ponieważ współpracujemy bezpośrednio z odbiorcą(odbieramy dokumenty lub archiwizujemy w siedzibach naszych odbiorców) Po wprowadzeniu kwarantanny nie możliwe było kontynuowanie rozpoczętych zleceń ponieważ wszystkie jednostki budżetowe zostały zamknięte. Do dzisiaj mamy utrudniony odbiór lub kontakt, nie wszystkie jednostki powróciły do systemu czasu pracy sprzed pandemii. Spółka zatrudnia 5 osób do archiwizacji dokumentów, ma otwarte zlecenia które należy skończyć i przekazać do zasobów ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO. Na teraz pieniądze uzyskane z realizacji projektu pozwolą na utrzymanie zatrudnienia , opłacenia składek Zus jak i zakup materiałów potrzebnych do zleceń.Projekt pozwoli na poprawienie płynności finansowej i możliwość uzyskania nowych klientów. Nowe zlecenia obarczone są dodatkowych reżimem sanitarnym co znacznie zwiększa koszty prowadzonych prac. Spółka nie może pobierać zaliczek od klientów budżetowych co wiąże się z inwestowaniem swoich środków finansowych na potrzebne materiały oraz wynagrodzenia.Jednakże na dzisiaj takich środków nie mamy.Żeby można było utrzymać obecne zatrudnienie musimy mieć środki finansowe na opłatę bieżących kosztów zatrudnienia, aby zdobyć te pieniądze musimy zdobywać nowych klientów , co w obecnej sytuacji jest utrudnione.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.