Kompleksowe wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie ostrzeszowskim
Projekt swym zakresem obejmuje przebudowę kotłowni w Zespole Szkół nr 1 w Ostrzeszowie z adaptacją na sale dydaktyczne kształcenia zawodowego, adaptację budynku D Zespołu Szkół nr 2 w Ostrzeszowie na cele pracowni programistycznej oraz zakup wyposażenia pracowni teoretycznej i praktycznej nauki zawodów oraz rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych na rynku pracy ZS nr 1 w Ostrzeszowie i ZS nr 2 w Ostrzeszowie.Zakres projektu obejmuje także opracowanie studium wykonalności, opracowanie projektu technicznego przebudowy kotłowni w ZS nr 1 w Ostrzeszowie, sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z rozbudową przebudową kotłowni w ZS nr 1 w Ostrzeszowie i adaptacją budynku D ZS nr 2 w Ostrzeszowie oraz realizację działań informacyjno-promocyjnych.Doposażone lub nowoutworzone pracownie wykorzystywane będą do kształcenia uczniów w zawodach:- w Zespole Szkół Nr 1 w Ostrzeszowie: technik budownictwa, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, murarz-tynkarz, betoniarz-zbrojarz, technik technologii drewna, stolarz, tapicer, technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa, technik kelnerstwa, kucharz, barman, barista; – w Zespole Szkół Nr 2 w Ostrzeszowie: technik programista, teleinformatyk. Efekty rzeczowe (produkty) realizacji projektu to (rok osiągnięcia 2023):- Liczba wspartych obiektów infrastruktury kształcenia zawodowego – 2,00 szt.;- Potencjał objętej wsparciem infrastruktury w zakresie opieki nad dziećmi lub infrastruktury edukacyjnej – 195 osób.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.