Promocja przetworów firmy Agrofruct na EXPO w Dubaju
SA.60012(2020/X) Promocja przetworów firmy Agrofruct na rynkach Zatoki Perskiej w trakcie wystawy światowej EXPO w Dubaju, w tym w szczególności na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Działania współfinansowane w ramach programu promocji polskich marek produktowych Go to Brand – POIR 3.3.3., pozostała część projektu finansowana przez środki własne Agrofruct. Działania zaplanowane w ramach promocji przetworów firmy Agrofruct: 1. misja wyjazdowa w roli zwiedzającego na targi Gulfood Manufacturing połączona ze spotkaniami biznesowymi, 2. misja wyjazdowa połączona z udziałem w Polsko-Emirackim Forum Gospodarczym w Dubaju, 3. misja wyjazdowa w roli zwiedzającego na targi Gulfood połączona z promocją przetworów firmy Agrofruct i spotkaniami biznesowymi, 4. Działania promocyjno-informacyjne: budowa angielskojęzycznego modułu strony internetowej, przygotowanie spotu reklamowego, przygotowanie i wydruk i materiałów promocyjno-informacyjnych (wizytówki i katalogi)
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.