Silnik wspierający balansowanie strategicznych gier turowych
Jednym z problemów podczas tworzenia strategicznych gier turowych jest ich balansowanie. Podczas produkcji dopiero po pełnej implementacji rozwiązania może okazać się, że w wyniku wprowadzonych zasad pewne strategie w grze będą jednoznacznie wygrywające. W projekcie planowane jest opracowanie silnika analizującego strategie w strategicznych grach turowych. Silnik będzie testował mechaniki grach w oparciu o technologię: – Nauczania maszynowego – sieci neuronowe z nauczaniem wspomaganym przez algorytm genetyczny. – Użyte zostaną biblioteki dostępne w języku Python które pozwolą na obliczenia na GPU – zostanie przeprowadzona analiza możliwości bibliotek tensorflow, pytorch i zostanie wybrana jedna. Wychwycenie niesprawiedliwych mechanik w grze na etapie jej produkcji poprawi jej odbiór i wpłynie na wyniki spółki. Silnik używany również będzie w przyszłości przy produkcji kolejnych gier przez spółkę. W wyniku realizacji projektu planowana jest sprzedaż licencji silnika producentom strategiczno-turowych gier mobilnych, jak również produkcja gier tego gatunku w ramach modelu biznesowego freemium. SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014)
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.