Prace na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk-Giżycko wraz z elektryfikacją Faza I
Projekt obejmuje modernizację linii nr 38 na odcinku Ełk – Giżycko, od km 103,706 do km 152,850, to jest o łącznej długości 49,144 km. Projekt zostanie zrealizowany w dwóch fazach, obejmujących: 1. Faza I – prace budowlane na odcinku Ełk (bez stacji) – Giżycko (ze stacją), to jest od km 103,706 do km 152,850 linii nr 38, wraz z pierwszą częścią zapewnienia zasilania trakcyjnego (pierwsza i druga cześć opłaty za przyłączenie) z 6 podstacji trakcyjnych (Ełk, Stare Juchy, Siedliska, Sterławki Małe, Kętrzyn, Korsze), zlokalizowanych na odcinku Ełk – Korsze; 2. Faza II – druga (końcowa) część zapewnienia zasilania trakcyjnego (pozostałe części opłaty za przyłączenie) z wyżej wymienionych podstacji trakcyjnych. Podstawowym celem Projektu jest modernizacja i elektryfikacja odcinka Ełk – Giżycko w celu usprawnienia i zwiększenia stopnia wykorzystania pasażerskiego i towarowego transportu kolejowego w transeuropejskiej sieci transportowej (TEN-T) oraz zmniejszenie oddziaływania na środowisko w otoczeniu Wielkich Jezior Mazurskich.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.