Wzrost konkurencyjności WEREMCZUK FMR poprzez wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej
Wszystkie planowane działania w ramach projektu wynikają z rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej i są to: 1. Wprowadzenie do produkcji znacząco ulepszonego kombajnu do zbioru warzyw korzeniowych 2. Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla WEREMCZUK FMR wraz z materiałami marketingowymi 3. Aplikacja procesów wzorniczych w firmie WEREMCZUK Powyższe umożliwi wprowadzenie innowacji: • Produktowej Znacząco ulepszonego kombajnu do zbioru warzyw korzeniowych – Nowy model kombajnu został znacząco ulepszony w szczególności w zakresie wydajności zbioru, przebudowy układu hydraulicznego w kierunku oszczędności energii i materiałów, poprawy własności jezdnych w grząskich warunkach zbioru, ulepszonej jakości zebranych warzyw, wygodnego sterowania napędami i funkcjami maszyny z kabiny ciągnika. • Marketingowej Aplikacja nowej metody promocji produktu i komunikacji z klientem w oparciu o nowe materiały marketingowe oraz Rebranding i stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej. • Organizacyjnej Stworzenie stanowiska menadżera ds. marketingu i rozwoju produktu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.