Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Poprawa efektywności energetycznej budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Skrzyńsku gmina Przysucha

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA I MIASTO PRZYSUCHA
wartość projektu
2 000 531,71 zł
dofinansowanie z UE
1 304 269,08 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
przysuski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
działanie
12.1. REACT-EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Gł.celem proj.Poprawa efektywności energetycznej budynku Publ.Szkoły Podstawowej w Skrzyńsku gm.Przysucha jest poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej poprzez działania polegające na kompleksowej termomodernizacji i poprawa jakości powietrza poprzez redukcję zanieczyszczeń do atmosfery.Zakres proj.jest zgodny z przeprowadzonym audytem energetycznym.Proj.obejmował będzie następujący zakres robót:opracowanie dokumentacji proj.,studium wyk, audytu energet.,termomodernizacja ścian zewnętrznych,docieplenie stropodachów,wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej,wymiana obróbek blacharskich,parapetów okiennych oraz orynnowania,wykonanie robót remontowych daszków nad wejściami do budynków-kolorystyka elewacji,modernizacja systemu oświetlenia wewnętrznego,modernizacja instalacji centralnego ogrzewania,montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych,uporządkowanie terenu i innych prac towarzyszących,nadzór inwestorski,promocja projektu.Proj.będzie realizowany w msc.Skrzyńsko na dz.o nr ewid.1863,1866/1.GiM Przysucha posiada kompletnie opracowaną dokumentację tech.na realizację zad.ujętych w proj.GiM Przysucha posiada zdolność finansową i organizacyjną do realizacji Projektu.Wskaźnik obciążenia budżetu spłatą zobowiązań wynosi 5,19%w r.2020 i jest niższy od dopuszczalnego wskaźnika wyliczonego zgodnie z ust. o finan. publ.W kolejnych latach obciążenie budżetu kształtuje się poniżej dop. wskaźnika. Wybór Wykonawców nastąpi zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.Nad prawidłowością i zgodnością z dokumentacją tech.nadzór będzie sprawował inspektor nadzoru posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Działania informacyjne Projektu będą prowadzone zgodnie z wytycznymi RPOWM. Bezpośrednią grupą docelową będą osoby korzystające z obiektu Szkoły Podstawowej: uczniowie oraz pracownicy.Pośrednio projekt wpłynie na wszystkich mieszkańców gminy. Projekt realizowany będzie od 01.03.2020 do 31.10.2021.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.