Internacjonalizacja WORKAI na rynku hiszpańskim
Projekt zakłada podjęcie szeregu działań (zadań), mających na celu realizację celu strategicznego, umożliwiającego firmie Elastic Cloud Solutions efektywną ekspansję zagraniczną w zakresie produktu technologicznego. tj. oprogramowania WORKAI. Cel strategiczny i zadania są następujące: Cel: Zbudowanie rozpoznawalności i wiarygodności produktu na rynku hiszpańskim wśród klientów i partnerów biznesowych Zadania prowadzące do realizacji celu: – Przygotowania planu szczegółowej kampanii promocyjnej skierowanej na rynek hiszpański (cel szczegółowy: przygotowanie strategii umożliwiającej dotarcie do klientów na rynku hiszpańskim) – Wytworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych (cel szczegółowy: stworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych dostosowanych do nowych odbiorców) – Tłumaczenie materiałów reklamowych i promocyjnych oraz tłumaczenie produktu WORKAI na język hiszpański (cel szczegółowy: dostosowanie materiałów promocyjnych i produktu WORKAI do nowych odbiorców) – Przygotowanie kanałów dystrybucji – przeprowadzenie płatnych kampanii internetowych (cel szczegółowy: stworzenie nowego kanału dystrybucji produktu poprzez przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii internetowej) Prace prowadzące do przygotowania modelu biznesowego internacjonalizacji prowadzone były w wewnętrznym zespole firmy Elastic Cloud Solutions w okresie 04-05.2022. Produktem przeznaczonym do eksportu jest innowacyjne oprogramowanie dla przedsiębiorstw, tj. aplikacja WORKAI. Produkt ma być eksportowany na rynek hiszpański.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.