Wdrożenie modelu biznesowego internacjonalizacji w firmie AirFresh w celu rozszerzenia działalności eksportowej.
Projekt dotyczy zintegrowanych działań przygotowujących do wdrożenia Modelu Biznesowego, związanego z internacjonalizacją działalności AirFresh, który został opracowany w czerwcu 2022 r. przez konsultantów z zewnętrznej firmy doradczej uczestniczących w codziennych, bezpośrednich wywiadach, rozmowach i konsultacjach z pracownikami i kierownictwem firmy przez okres dwóch tygodni roboczych. Produkty przeznaczone do internacjonalizacji to szeroka gama zapachów samochodowych oferowanych w postaci: drewnianych zawieszek z kolorowym filcem, flakoników, dyfuzorów, woreczków, zawieszek z filcu i celulozy. Internacjonalizacja dotyczy wszystkich kolekcji Beneficjenta to jest: bamboo, ecoline, mystique, mambo, mambo blister, soleo, silver, bling, standard, blister. W ramach projektu firma skupi się na następujących działaniach: – dystrybucja materiałów reklamowych i promocyjnych – celem dostosowania oferty sprzedażowej do rynku docelowego; – zakup środka trwałego w postaci plotera frezującego, Targi, w jakich firma planuje wziąć udział w charakterze wystawcy: – EQUIP AUTO w Paryżu [18-22 października 2022]; – Automechanika w Birmingham [ 6-8 czerwca 2023]. Zakładany okres realizacji przedsięwzięcia: 01.09.2022-31.08.2023 [12 mc].
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.