Automatyzacja procesów obsługi kontraktów poprzez zastosowanie systemu cyfrowego (wykorzystującego Robotic Process Automation), zdolnego do samodzielnego rozliczenia kontraktu co przyspiesz i usprawni procesy u Wnioskodawcy, outsourcowanych pracowników i klientów Wnioskodawcy oraz pomoże uodpornić te organizacje na przyszłe kryzysy typu COVID19.
SA.60012(2020/X) Link Group działa od 2016 roku, zajmujemy się outsourcingiem IT (60%) oraz rekrutacją na zlecenie firm zewnętrznych (40%). Na dzień dzisiejszy zatrudniamy 47 osób. Udziałowcami są 2 os. fizyczne i fundusz Spinoza FIZAN. Dział rekrutacyjny tworzy 31 osób. Wewnętrzną bazę danych stanowi 140.000 osób poszukujących pracy i 3500 klientów. Wdrożyliśmy innowacyjny system ATS/CRM, do poszukiwania i rekrutacji pracowników oraz prowadzenia relacji z klientami i kontraktorami. W ramach projektu chcemy usprawnić proces rozliczania kontraktów. Wszystkie systemy mają być kompatybilne. Usprawnienie procesu jest kluczowe ze względu na to, że zajmuje ono dużo czasu, generuje błędy i prowadzone jest poza wewnętrznymi systemami Link Group, co stwarza ryzyko wycieku danych wrażliwych. Teraz pracownicy firmy, każdego miesiąca, obsługują 250 kontraktorów dla 150 klientów. Co miesiąc wielkość ta przyrasta o około 30 kontraktorów. Aktualnie 25 osób w firmie rozlicza kontrakty, 11 je autoryzuje a 2 osoby je akceptują. Szacujemy, że rozliczenie każdego kontraktora od momentu przesłania przez niego FV do momentu wystawienia FV dla klienta oraz opłacenia FV kontraktora trwa od 20 do 30 minut – co przy 250 kontraktorach zajmuje co miesiąc 80-120 godzin. Naszym celem jest takie zoptymalizowanie i zautomatyzowanie procesu, aby przy 250 kontraktorach zajmował nie więcej niż 40 godzin (30-50% mniej). W latach 2022-2024 planujemy pozyskać ok 70 nowych klientów oraz dodać do bazy 100.000 kandydatów i miesięcznie mieć aktywnych 750 kontraktorów. Wprowadzenie planowanych usprawnień procesu rozliczania kontraktów doprowadzi do zwiększenia odporności Wnioskodawcy na skutki COVID19 i podobnych kryzysów w przyszłości. Na rynku nie ma licencji pudełkowych, które moglibyśmy kupić by spełnić te same potrzeby. Ponadto, aby system działał tak jak zakładamy, niezbędny jest zakup środków trwałych tj.: serwery fizyczne – 2 szt., serwer fizyczny do backupu – 1 szt., macierz – 1 szt., sprzęt sie
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.