Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zwiększenie wykorzystania technologii cyfrowych BIM, szansą na większą wydajność procesów architektonicznych i innowacyjność w branży projektowej

kategoria
nazwa beneficjenta
ZESPÓŁ PROJEKTOWY "AWART" WIESŁAW ŁUKASIEWICZ, BARTOSZ ŁUKASIEWICZ
wartość projektu
129 700,00 zł
dofinansowanie z UE
110 245,00 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
stalowowolski
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zakup gotowego innowacyjnego oprogramowania dedykowanego branży architektonicznej oraz dwóch wysokiej jakości komputerów wraz z monitorami, wysokiej klasy laptopa, tabletu graficznego, okulary 3D, myszy 3D. Wszystkie planowane zakupy zwiększą wydajność wykonywanych zleceń, co za tym idzie wprowadzą innowacyjne podejście do świadczonych usług, w tym on-line. Planowane do zakupu oprogramowania związane z branżą architektoniczną przeniosą wykonywaną pracę na nowocześniejszy poziom. Oprogramowanie posłuży m.in. do modelowania 3D, wizualizacji, animacji 3D, renderingu 3D, co pozwoli na zoptymalizowanie wykonywanych usług i znacznie przyczyni się do podniesienia pozycji Wnioskodawcy na rynku. Wnioskodawca poprzez planowane działania ma w szczególności na uwadze łagodzenie skutków pandemii COVID19 oraz w przyszłości podobnych zdarzeń, które dotykają przedsiębiorców. Mając na uwadze ciągłość pracy i wykonywanych zleceń Wnioskodawca wprowadzając w swoim przedsiębiorstwie specjalistyczną technologie BIM rewolucjonizuje sposób realizacji projektów w różnych branżach budowlanych, wzbogacając je o informacje i efektywność, a także łącząc zespoły, dane i procesy projektowe na każdym etapie projektu w chmurze w celu uzyskania lepszych rezultatów. Opisane informacje w sekcji szczegółowe informacje o projekcie podkreślają jak ważny jest to projekt dla Wnioskodawcy w celu wprowadzenia innowacyjnego procesu projektowania, który jest niezbędny w dobie pandemii COVID19. Harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotowego wniosku został podzielony na dwa zadania: Zadanie dot. zakupu oprogramowania gotowego, Zadanie dot. środków trwałych. Oba zadania będą realizowane równolegle w terminie 01.03.2022r.-31.01.2023r. Wszystkie planowane do zakupu oprogramowania i środki trwałe zostały oszacowanie na podstawie zapytań drogą e-mail lub dzięki umieszczonym na stronach internetowych cennikach.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.