Utrzymanie konkurencyjności salonu fryzjerskiego poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań marketingowych i organizacyjnych.
Przedmiotem wnioskowanego projektu jest utrzymanie konkurencyjności firmy dzięki reklamie wizualnej oraz w social mediach. Dodatkowo nowo zakupiony nowoczesny sprzęt fryzjerski podniesie prestiż salonu i komfort pracy pracowników. Dzięki przedsięwzięciu z wykorzystaniem środków unijnych utrzymane zostaną wszystkie dotychczasowe miejsca pracy oraz stworzone jedno nowe.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.