Wzrost konkurencyjności Spółki Novacode w oparciu o innowacyjne rozwiązania
Projekt obejmuje realizację 5 modułów w ramach Ścieżki SMART: B+R, wdrożenie innowacji, cyfryzacja, kompetencje oraz internacjonalizacja. Rezultatem prac B+R będą innowacyjne na skalę kraju, etykiety o podwyższonej trwałości i odporności na promieniowanie UV, w tym z możliwością kontrolowania zmiany barwy w czasie. W ramach badań przemysłowych i prac rozwojowych opracowana zostanie innowacyjna mieszanka farb do druku fleksograficznego i lakierów UV do zabezpieczania zadruku flexo i cyfrowego. Spółka wdroży wyniki prac dzięki zakupionym środkom trwałym. Rezultatem będzie wdrożony innowacyjny produkt opracowany w module B+R. Projekt dot. cyfryzacji i transformacji cyfrowej przeds., co pozwoli na zautomatyzowanie procesów biznesowych Spółki: handlowego, produkcyjnego, kompletacyjnego, kontroli jakości, utrzymania ruchu i magazynowego. Moduł internacjonalizacja pozwoli na promocję istniejących produktów Spółki, tj. etykiet z nadrukiem i bez nadruku na 2 imprezach targowych o charakterze międzynarodowym. Realizację projektu wesprze 13 szkoleń w ramach modułu kompetencje. Pozwolą one na doskonalenie kompetencji kadry zarządzającej oraz pracowników w przedsiębiorstwie, a także zdobycie przez nich nowej wiedzy i umiejętności, które będą wspierały realizację zadań w wybranych modułach.; Powyższe przyczyni się nie tylko do wzrostu konkurencyjności firmy Novacode, ale także do wzrostu konkurencyjności Polski w zakresie innowacyjnych rozwiązań.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.