Globalna ekspansja i wzmocnienie pozycji rynkowej marki HAMAR
W ramach realizacji projektu spółka HAMAR promować będzie własną markę produktową, by stała się ona powszechnie rozpoznawalną na arenie międzynarodowej, a także Markę Polskiej Gospodarki. W ramach Branżowego Programu Promocji branży budowy i wykańczania budowli prowadzone będą działania na rynkach perspektywicznych w: USA, Szwecji, Niemczech i Francji oraz na rynkach azjatyckich i północnoafrykańskich. Planowane czynności promocyjne to: udział firmy na targach branżowych w charakterze wystawcy, organizacja wyjazdowych misji gospodarczych oraz działania promocyjne. Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy poprzez internacjonalizację działań, budowanie rozpoznawalności marki na wybranych rynkach zagranicznych, umocnienie pozycji przedsiębiorstwa na arenie międzynarodowej, wzrost przychodów z eksportu marki produktowej, dotarcie do nowych grup klientów oraz zwiększenie rozpoznawalności marki poza granicami kraju.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.