Promocja marki SANTI na rynkach zagranicznych.
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą, która wpisuje się w tematykę targów, w których zamierza wziąć udział w ramach sektora gospodarki – Sektor statków specjalistycznych, jachtów i łodzi. Wynika to z faktu, iż produkty oferowane przez markę SANTI należą do Środków Ochrony Indywidualnej, którymi są wszelkie urządzenia lub wyposażenie przeznaczone do noszenia bądź trzymania przez pracownika, w celu ochrony przed jednym lub większą liczbą zagrożeń, które mogą mieć wpływ na jego zdrowie lub bezpieczeństwo pracy. Do nich zalicza się odzież wykorzystywana do prac podwodnych przez pracowników pracujących na jednostkach pływających m.in. statkach specjalistycznych, jachtach i łodziach. Wybrane rynki docelowe to Niemcy, Wielka Brytania, USA, Włochy oraz kraje azjatyckie. Udział w targach zagranicznych w Niemczech w roli wystawcy, na którym znajdować się będzie stoisko narodowe oraz w roli zwiedzającego na targach, również przy wykorzystaniu kampanii promocyjnej. Dzięki udziałowi w projekcie Wnioskodawca planuje zrealizować następujące wyniki realizacji całego projektu: wielkość eksportu produktów objętych projektem do końca 2029 roku – 25.000.000,- pln ilość podpisanych kontraktów do końca 2029 roku – 60 sztuk Dzięki osiągnięciu powyższych wskaźników możliwe będzie zwiększenie wielkości sprzedaży eksportowej w szególności na rynku niemieckim i brytyjskim, a także azjatyckich.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.