Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie potencjału administracyjnego dla ZIT MOF Grudziądza – Etap I

kategoria
nazwa beneficjenta
Stowarzyszenie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Grudziądza w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Grudziądza
wartość projektu
393 049,91 zł
dofinansowanie z UE
327 489,18 zł
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
m. Grudziądz
program
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
działanie
5.11. WSPARCIE ADMINISTRACYJNE GMIN ZITY REGIONALNE
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2021 - 2027

Przedsięwzięcie dotyczy wdrożenia działań mających na celu wsparcie administracyjne kadr zaangażowanych do wypełniania zobowiązań zawartych w uchwale zawiązującej Stowarzyszenie ZIT MOF Grudziądza, w tym rzeczową realizację zadań polityki terytorialnej. Przedmiotowy projekt ma na celu realizację działań wspomagających przygotowanie i realizację instrumentu polityki terytorialnej jakim jest ZIT Grudziądza, w tym niezbędnych narzędzi do rzeczowej i efektywnej realizacji instrumentu terytorialnego. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje: Zadanie 1. Zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania Biura Stowarzyszenia ZIT MOF Grudziądza i obsługi procesu wdrażania polityki terytorialnej w 2023 roku, w ramach którego zaplanowano 9-io miesięczne wynagrodzenia 4 pracowników Biura ZIT MOF Grudziądza zatrudnionych na podstawie umów zlecenie, zakup wyposażenia biurowego i materiałów biurowych w postaci pieczątek identyfikujących Stowarzyszenie oraz koszty związane z organizacją spotkań w ramach partnerstwa i z rozwijaniem współpracy, tj. koszty utworzenia strony internetowej. Zadanie 2. Zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania Biura Stowarzyszenia ZIT MOF Grudziądza i obsługi procesu wdrażania polityki terytorialnej w 2024 roku obejmujące całoroczne wynagrodzenie dla 4 pracowników Biura Stowarzyszenia ZIT MOF Grudziądza zatrudnionych na podstawie umów zlecenia wraz z zakupem wyposażenia biurowego, sprzętu komputerowego oraz materiałów biurowych i eksploatacyjnych, w tym: – 4 laptopów wraz z oprogramowaniem i myszą, – wielofunkcyjnego urządzenia drukującego, – materiałów biurowych takich jak: papier ksero, segregatory, długopisy, koszulki na dokumenty, teczki oraz pendrive zapewniające przechowywanie dokumentów elektronicznych oraz ich bezpieczne przenoszenie pomiędzy urządzeniami. W ramach zadania 2 ujęto również koszty związane z organizacją spotkań w ramach partnerstwa i z rozwijaniem współpracy, w tym: – obsługę informatyczno-techniczną Biura Stowarzyszenia ZIT MOF Grudz

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.