Budowa hali wielopociągowej dla potrzeb taboru pasażerskiego do obsługi połączeń dalekobieżnych - etap II
PKP Intercity wybudowało na stacji postojowej Warszawa Olszynka Grochowska halę wielopociągową (Warsztat Utrzymania Technicznego – WUT) do obsługi pojazdów ED250 (Pendolino). Celem projektu było zapewnienie zaplecza technicznego przeznaczonego do obsługi, utrzymania i eksploatacji nowoczesnych składów zespolonych. Na WUT składają się: hala, warsztaty pomocnicze, magazyn, biura oraz myjnia pociągowa, które to obiekty pozwalają na świadczenie pełnego zakresu usług utrzymania, w tym naprawy i bieżące utrzymanie oraz sprzątanie i mycie pociągów w celu zapewnienia pełnej gotowości do obsługi przypisanych tras dla składów ED250. WUT świadczy usługi utrzymania przez 365 dni w roku. Powierzchnia hali wynosi ponad 13 tys. metrów kwadratowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.