Pomoc Techniczna dla Kontrolera Krajowego w latach 2016-2018 - PUW w Rzeszowie
Wspieranie działań Kontrolera Krajowego w ramach Programu INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020 po stronie polskiej poprzez finansowanie związanych z nimi wydatków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie. Podnoszenie kwalifikacji pracowników Urzędu zaangażowanych w realizację Programu. Kontroler Krajowy realizuje swoje zadania na podstawie zawartego z Ministrem Infrastruktury i Rozwoju Porozumienia, zgodnie z Wytycznymi dla Krajowego Kontrolera w programach Europejskiej Współpracy Terytorialnej 2014-2020 z dnia 06.11.2015 r. Do zadań Kontrolera należy m.in.: 1. Weryfikacja administracyjna wydatków 2. Kontrola na miejscu 3. Kontrola ex-post postępowań o udzielenie zamówienia publicznego objętych zakresem stosowania ustawy PZP 4. Badanie zachowania zasady konkurencyjności 5. Kontrola doraźna 6. Kontrola na zakończenie realizacji projektu (kontrola kompletności dokumentacji) 7. Ocena ex-ante postępowań o udzielenie zamówienia publicznego realizowanych na podstawie ustawy PZP 8. Pomniejszanie wartości wydatków kwalifikowalnych i nakładanie korekt finansowych oraz zapobieganie, wykrywanie, korygowanie i raportowanie nieprawidłowości 9. Kontrola trwałości projektów PL-SK 2007-2013 10. Współpraca z audytorami i innymi podmiotami uprawnionymi do kontroli 11. Przeciwdziałanie oszustwom finansowym i korupcji. Na realizację zadań Kontroler Krajowy otrzymał 6 etatów współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.