Zwiększenie konkurencyjności BioMaxima S.A. poprzez uczestnictwo w programie promocji branży sprzętu medycznego
Zakres projektu:
BioMaxima jest notowanym na NewConnect polskim producentem podłoży mikrobiologicznych a także szerokiej gamy odczynników oraz sprzętu do diagnostyki invitro. Jest także dystrybutorem produktów uznanych światowych firm diagnostycznych.
Przedmiotem projektu był udział firmy w działaniach promocyjnych uwzględnionych w Programie promocji branży sprzętu medycznego w celu promowania na rynkach zagranicznych produktów BioMaxima, mających szansę stać się markami rozpoznawalnymi na tych rynkach.
Na targach został zaprezentowany cały przekrój oferty: -wyroby z branży medycznej z zakresu medycznej diagnostyki laboratoryjnej, określane w terminologii międzynarodowej jako wyroby z grupy IVD (in vitro diagnostic).
Produkty te obejmują 2 grupy:1. obejmujące takie wyroby spółki jak: odczynniki, testy, materiały kontrole, podłoża mikrobiologiczne i inne produkty do diagnostyki in vitro.2. obejmujące sprzęt, aparaturę medyczną oraz precyzyjne urządzenia pomiarowe na potrzeby medycznyc h laboratoriów diagnostycznych.
W ramach projektu przeprowadzono następujące zadania:
- UDZIAŁ W TARGACH:
- Medica, Niemcy (2016 – 2018)
- Medlab Middle East, Dubaj, ZEA (2017-2019)
- Asia Health, Singapur (2017,2018
- Hospitalar, Brazylia (2017)
- Africa Health, Johannesburg RPA (2017, 2018)
- ZAKUP USŁUGI DORADCZEJ w zakresie przygotowania wejścia na rynek perspektywiczny Zjednoczonych Emiratów Arabskich w związku z udziałem w targach Medlab.
- UDZIAŁ W INDYWIDUALNEJ WYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ w celu rozpoznania rynku, nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń, mających doprowadzić do nawiązania współpracy handlowej z kontrahentami z rynków perspektywicznych. Zaplanowano udział w indywidualnej misji wyjazdowej do Dubaju związanej z udziałem w targach Medlab w charakterze wystawcy. W trakcie trwania misji zorganizowano spotkanie B2B z kontrahentami oraz została zaprezentowana oferta Wnioskodawcy.
- ZAKUP USŁUGI SZKOLENIOWEJ w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy na rynku perspektywicznym RPA – w związku z udziałem w targach Africa Health na tym terenie.
Cele projektu:
Promowanie marki produktowej BioMaxima poprzez udział w branżowym programie promocji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.