Wsparcie promocji i internacjonalizacji szansą na wzrost konkurencyjności Firmy Infimed Sp. z o.o.
Zakres projektu: Infimed Sp.z o.o. jest producentem specjalistycznego sprzętu medycznego. W swojej ofercie posiada stoły operacyjne, lampy operacyjne i zabiegowe, modułowy system zabudowy sal operacyjnych oraz meble medyczne.
Firma Infimed Sp. z o.o. wystawiając swoje wyroby medyczne na europejskich i światowych imprezach targowych dzieliła się swoją wiedzą ale przede wszystkim zbierała informacje zwrotne z rynku, które pozwoliły na modernizację produktów oraz wprowadzanie innowacji w procesach produkcji. Najważniejszym jednak zadaniem, popartym doświadczeniem zdobytym do tej pory, jest zdobycie nowych rynków zbytu dla swoich wyrobów, a co za tym idzie dalszy dynamiczny rozwój firmy.
W ramach projektu firma uczestniczyła w targach:
- Medica 14-17.11.2016 w Düsseldorf, Niemcy
- Arab Health -Dubai 30.01-02.02.2017
- Asia Health- Singapore 03-05.04.2017
- Medica 13.11-16.11.2017, Dusseldorf,Niemcy
- Arab Health 29.01-01.02.2018 Dubai, ZEA
- Misja wyjazdowa EU Gateway to China- 08-13.04.2018 Szanghaj
- Targi KIHE 2018 – Almaty Kazachstan
- Targi medica 12-15.11.2018
- Arab Health 26-29.01.2019 Dubai, ZEA
- KIHE 2019, Almaty, Kazachstan
- Medi-Pharm Expo 2019 – Ho Chi Minh City, Vietnam
- Medica XI 2019, Dusseldorf, Niemcy
Firma brała również udział w indywidualnej misji wyjazdowej do USA (targi FIME 08-10.08.2017r. i FIME 17-19.07.2018r) obie imprezy odbyły się w Orlando.Skorzystała również z usługi doradczej w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy usługa ta dotyczyła rynków Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Raport będący wynikiem usługi dotyczył barier prawnych dostępu do sprzedaży wyrobów, trendów odnośnie wyrobów medycznych oraz listę dystrybutorów na ww. rynkach.
Wydruk materiałów informacyjno-promocyjnych firmy w postaci katalogów:1. Katalog „Stoły operacyjne”2. Katalog „Lampy operacyjne”3. Katalog „Sale operacyjne”
Cele projektu: Celem projektu były wszelkiego rodzaju działania promocyjne tj. imprezy targowo-wystawiennicze, indywidualne misje gospodarcze, których zadaniem było promowanie wyrobów medycznych firmy Infimed Sp.z o.o., które mają szanse stać się produktami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych a jednocześnie promować Markę Polskiej Gospodarki. Dofinansowanie w ramach projektu miało na celu przełamanie barier wejścia na rynki zagraniczne oraz ułatwienie dostępu do doradztwa na wysokim poziomie, w szczególności w zakresie nawiązywania kontaktów z potencjalnymi partnerami zagranicznymi.
Znaczenie projektu: Realizacja projektu poprzez działania promocyjne takie jak udział w imprezach targowo-wystawienniczych czy indywidualnych misjach gospodarczych przyczyniła się do wypromowania produktów firmy na rynkach światowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.