Energia kompetencji II
100 Uczniów/19%K (UZC) Technkum nr 5 (Tech nr 5)w Chełmie wyposażonych -zgodnie z kier. kształcenia i rekomendacjami pracodawców – w kwalifikacje/kompetencje i doświadczenie zawod. oraz wiedzę i umiejętności przedsiębiorcze, podnoszące ich szanse na zatrudnienie i ułatwiające adaptację na rynku pracy po zakończeniu edukacji; 8 nauczycieli przedmiotów zawod (N)/1K wyposażonych w wiedzę na temat rzeczywistych warunków pracy (sprzęt, technologia, organizacja) i nowe kompetencje/kwalifikacje zawod wpływające na podniesienie jakości kształcenia zawod. Grupa docelowa:100 Uczniów/19%K (UZC) Technkum nr 5 w Chełmie; 8 nauczycieli Tech nr 5 w Chełmie przedmiotów zawodowych. Rezultaty: Projekt ma charakter kompleksowy i obejmie wspraciem 108 os, w tym 100U/19%K i 8N/1K: -100U/19%K, ukończy, zgodnie z kier. kształcenia, zajęcia specjalistyczne i szkolenia umożliwiające im nabycie kwalifikacji/kompetencji zawod.,wykraczajacych ponad program; z tej liczby 45UCZ weźmie udział w 150-godz. stażach u pracodawców – we współpracy z pracodawcami zostanie : – 7N weźmie udział w praktykach zawod. u pracodawców metodą job shadowing (po 40h w ciagu 3 lat szkol.), 2N-studia podyplomowe, – pracownie zawodowe Tech nr 5 zostaną doposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne. Zadania: 1.Modernizacja oferty kształcenia – Technik mechanik lotniczy 2.Zajęcia specjalistyczne logistyk-spedytor 3.Zajęcia specjalistyczne pilotaż dronów 4.Zajęcia specjalistyczne – robotyka 5.Zajecia specjalistyczne – programowanie przestrzenne 6.Dodatkowe uprawnienia 7.Staże 8.Zajęcia specjalistyczne – kompetencje cyfrowe 9.Podnoszenie kwalifikacji/kompetencji nauczycieli
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.