E-usługi w Mieście Otwock
Projekt dotyczy informatyzacji Miasta Otwock w zakresie niezbędnego oprogramowania i infrastruktury teleinformatycznej do funkcjonowania jednostek organizacyjnych gminy, w tym wdrożenia e-usług pozwalających na sprawną i efektywną obsługę obywateli. projekt skierowany jest do mieszkańców Gminy Otwock, pracowników Urzędu Miasta i jej jednostek podległych, a także do innych obywateli zainteresowanych współpracą lub załatwianiem spraw urzędowych z Gminą. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości świadczonych usług poprzez zwiększenie liczby oraz jakości usług, udostępnianych w formie elektronicznej przez Wnioskodawcę. Realizacja projektu planowana jest w okresie 01 lipca 2016 – 30 wrzesień 2017, i obejmuje następujący zakres: 1. Zakup i wdrożenie oprogramowania wraz z e-usługami. 2. Zakup licencji aplikacyjnych i narzędziowych 3. Podniesienie poziomu bezpieczeństwa transmisji i przechowywania danych. 4. Wdrożenie systemów podnoszących bezpieczeństwo 5. Poprawę infrastruktury teleinformatycznej Projekt będzie realizowany w oparciu o własne zasoby kadrowe. W ramach realizacji projektu prowadzona będzie promocja w celu rozpropagowania informacji o możliwości korzystania z nowych usług.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.