Platforma e-Urząd w Raciążu
Projekt pn. „Platforma e-Urząd w Raciążu” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 zakłada wdrożenie nowoczesnych technik teleinformatycznych co umożliwi obywatelom szeroki dostęp do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Raciążu drogą elektroniczną, poprawi szybkość obsługi klienta, a tym samym zwiększy komfort współpracy na linii petent-urząd i obniży koszty Urzędu Miejskiego związane z tradycyjną korespondencją. W ramach projektu zostanie zakupiona nowa infrastruktura komputerowa wraz z oprogramowaniem systemowym, antywirusowym oraz pakietem biurowym, infrastruktura sieciowa, a przede wszystkim stworzona zostanie platforma e-Urząd, która będzie zintegrowana z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów co umożliwi lepszy przepływ informacji z innymi instytucjami administracyjnymi oraz przybliży jednostkę samorządu terytorialnego do e-administracji poprzez świadczenie usług drogą elektroniczną. Ponadto wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Raciążu systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów pozwoli na kontrolę nad obiegiem dokumentów, • Kontrolę nad terminami realizacji poszczególnych spraw, • Kontrolę obciążania pracowników zadaniami, • Łatwy dostęp do dokumentów dzięki elektronicznej archiwizacji, • Zapewnienie pełnej historii kontaktów z interesantami, • Sprawne zarządzanie dokumentami w wersji elektronicznej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.