Budowa ścieżki rowerowej od kładki na Wiśle łączącej Kazimierz z Ludwinowem wzdłuż ul. M. Konopnickiej do Ronda Matecznego, następnie wzdłuż ul. Kamieńskiego (wraz z kładką na ul. Kamieńskiego) w Krakowie
Projekt zlokalizowany jest w centralnej części Krakowa w dzielnicy XIII Podgórze i zakłada wykonanie i wyznaczenie w sumie ok. 5,25 km ścieżek rowerowych.
Charakterystyka odcinków:
- od kładki łączącej Kazimierz z Ludwinowem do ul. Konopnickiej w ruchu ogólnym w ul. Ludwinowskiej, Długosza, Krasickiego, Mitery brak robót
- wzdłuż ul. Konopnickiej wydzielona ścieżka oraz chodnik
- dojazd do ronda Matecznego od strony ul. Mitery ciąg pieszorowerowy oraz ścieżka rowerowa o szer. 2,5 m.
- ul. Kamieńskiego od ronda do skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich niezależne ciągi piesze i rowerowe szer. chodnika 2,5 m i ścieżki 2,0 m.
- przejazd przez ul. Czyżówka wykoanie w ciągu chodnika i ścieżki na powierzchni wyniesionej.
- od łącznicy Powstańców Śląskich Kamieńskiego do ul. Swoszowickiej wykonanie kładki dla pieszych i rowerzystów nad jezdnią i torami kolejowymi
- od ul. Swoszowickiej do ul. Puszkarskiej ścieżka w formie kontrapasa o szerokości 2,0 m oddzielonego od jezdni separatorem
- od skrzyżowania z ul. Puszkarską do drogi dojazdowej do stacji LPG ciąg pieszorowerowy o szer. 3,0 m
- odcinek drogi dojazdowej ścieżka rowerowa w formie kontrapasa o szer. 1,5 m
- od drogi dojazdowej do skrzyżowania z ul. W. Sławka wydzielone ciągi piesze i rower. o szer. 2,0 m
- od ul. W. Sławka do schodów terenowych wspólny ciąg pieszorowerowy o szer. 3,5 m
- od schodów do skrzyżowania z ul. Wolską niezależny ciąg pieszy o szer. 2,0 m i rowerowy o szer. 2,0 – 2,5 m
- połączenie projektowanej ścieżki z istniejącym w ciągu ul. Wielickiej ciąg pieszorowerowy w ul. Malborskiej i Wielickiej.
Konstrukcje nawierzchni: chodnik kostka betonowa, ścieżka rowerowa asfalt modyfikowany, ciąg pieszorowerowy asfalt modyfikowany. Ponadto w ramach projektu przewidziano: budowę i przebudowę przejść dla pieszych oraz ich dostosowanie do ruchu rowerowego, dostosowanie istniejącej sygnalizacji świetlnej, przebudowę sieci uzbrojenia podziemnego, budowę oświetlenia. Ścieżki projektowane i wykonywane są zgodnie ze Standardami tech. dla infrastr. rower. M. Krakowa przyjętymi Zarządz. Nr 21032004 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 26.11.2004
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.