Realizacja zajęć dodatkowych podnoszących kompetencje kluczowe uczniów ZSO w Myślenicach przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii komunikacyjnych
Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych z zakresu fizyki i matematyki uczniów ZSO w Myślenicach oraz wspieranie rozwoju ich zainteresowań i uzdolnień poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii komunikacyjnych. Grupą docelową jest 40 uczniów ZSO w Myślenicach ( po 20 uczniów z każdego obszaru) wykazujących szczególne zainteresowanie fizyką i matematyką. W ramach projektu realizowane będą następujące zadania w roku szkolnym 2016/2017: zajęcia on – line z matematyki (30 godz w r. szk )i fizyki (30 godz w r. szk ) , w których będzie brało udział po 20 uczniów oraz koła naukowe : z fizyki (1 koło – 5 uczniów, 30 godz w r. szk ), matematyki (1 koło – 5 uczniów, 30 godz w r. szk ). Dodatkowo uczniowie uczestniczący w zajęciach on – line wezmą udział w 4 wyjazdach na uczelnię ( 2 wyjazdy przypadają na każdy obszar – fizyka, matematyka). Zakupione zostaną pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć on – line oraz pomoce dydaktyczne do realizacji koła naukowego z matematyki. Bezpośrednim rezultatem projektu będzie nabycie przez 40 uczniów kompetencji kluczowych z zakresu fizyki i matematyki. Długoterminowym rezultatem będzie zwiększenie motywacji do kontynuacji nauki na dalszych etapach edukacji, w celu rozwijania uzdolnień w danym obszarze tematycznym. Wnioskodawca deklaruje współpracę w zakresie realizacji projektu z Departamentem Edukacji i Kształcenia Ustawicznego UMWM, prowadzącym pozakonkursowy projekt koordynacyjny.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.