Staże zawodowe gwarancją sukcesu na rynku pracy
Celem głównym proj. jest nabycie do końca IX.2017r. kompetencji przez 70 uczniów (52 K i 18 M) oraz 5 nauczycielek kształcenia zawod. uczących się lub pracujących w m. Białystok w roz. przepisów Kod. Cyw., ze szkół policealnych prowadzących kształcenie zawod.: Szkoły Policealnej Nr 1 Ochrony Zdrowia, Centrum Nauki i Biznesu ŻAK, Szkoły Med. ŻAK, Szkoły Policealnej TEB Edukacja z kierunków: Opiekun DPS, Opiekunka Środowisk., Asystent os. niepełnospr., Opiekun med. poprzez udział w stażach zawod. u pracodawców. Grupę docelową projektu stanowią 52 uczennice, 18 uczniów szkół policealnych prowadzących kształcenie zawodowe oraz 5 nauczycielek kształcenia zawodowego, uczących się lub pracujących w m. Białystok w roz. przepisów Kod. Cyw. OPTIMA HRS zawarła porozumienia ze szkołami: Policealną Szkołą Centrum Nauki i Biznesu „ŻAK” w B-stoku, Policealną Szkołą Medyczną „ŻAK” w B-stoku, Szkołą Policealną Nr 1 Ochrony Zdrowia w B-stoku oraz Szkołą Policealną TEB Edukacja Sp. z o.o. Udział w projekcie wezmą uczniowie i nauczycielki kształcenia zawodowego z powyższych szkół z kierunków: Opiekun DPS, Opiekunka Środowiskowa, Asystent osoby niepełnosprawnej i Opiekun medyczny. Główne rezultaty osiągnięte dzięki realizacji projektu: – min. 4 nauczycielki kształcenia zawodowego nabędą kompetencje po opuszczeniu programu – min. 48 uczniów nabędzie kompetencje po opuszczeniu programu Główne zadania realizowane w ramach projektu: 1. Staże dla uczniów realizowane u pracodawców. 2. Staże dla nauczycielek kształcenia zawodowego realizowane u pracodawców
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.