Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Miasteczko Śląskie
Przedmiotem projektu jest uruchomienie 61 elektronicznych usług publicznych, które będą świadczone przez Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim i jednostki organizacyjne Gminy Miasteczko Śląskie. Uruchomione e-usługi publiczne charakteryzować się będą walorem powtarzalności (tj. dotyczyć będą często załatwianych spraw) oraz wysokim poziomem dojrzałości (wśród 61 e-usług jest 6 usług spersonalizowanych i 15 usług transakcyjnych). Uruchomienie e-usług będzie połączone z wdrożeniem oraz modernizacją systemów informatycznych w Urzędzie Miejskim oraz jednostkach organizacyjnych Gminy, modernizacją infrastruktury sprzętowej oraz realizacją szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników Urzędu. Na terenie Gminy zostanie uruchomiony także punkt potwierdzenia profili zaufanych ePUAP. Projekt zakłada integrację systemów informatycznych oraz wykorzystanie możliwości platform do świadczenia e-usług publicznych: krajowej (ePUAP) oraz regionalnej (SEKAP).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.