Wdrożenie innowacyjnego systemu marketingowego PREDICTUS w celu podniesienia konkurencyjności firmy.
Celem projektu jest zbudowanie dedykowanego systemu do internetowych działań marketingowych, złożonego z inteligentnych, spersonalizowanych i wielokanałowych algorytmów bazujących na danych wynikających z zachowania użytkownika, jego danych targetowych czy danych z big data, opierając scenariusze na doświadczeniach handlowych. Będzie to technologia personalizacji portalu (tzw. uczący się serwer), której zastosowanie w dziedzinie marketingu na świecie jest w tej chwili rzadkością. Powstanie szereg silników predykcyjnych przedstawiających odpowiednie i aktualne oferty dla klientów w ułamku sekund. Klient będzie otrzymywał informacje zgodne z jego osobistymi preferencjami, co wpłynie na zwiększenie prawdopodobieństwa wykonania zakupu oraz na osobiste odczucia i poprawę nastawienie do kampanii mailingowych. System będzie wspierał zwiększanie sprzedaży a dzięki swej elastyczności będzie mógł zostać zaadoptowany w każdej branży. Rozwiązanie będzie innowacyjnością w skali kraju.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.