Opracowanie długoterminowej strategii biznesowej firmy DSR SA obejmującej wyjście z ofertą na rynki międzynarodowe.
Przedmiotem projektu będzie przygotowanie długoterminowej strategii biznesowej dla spółki DSR SA stanowiącej plan wejścia na rynki zagraniczne w horyzoncie 3-5 lat. W chwili obecnej zarząd bierze pod uwagę dwa wiodące kierunki – rynek niemiecki oraz ukraiński . Strategia będzie obejmować co najmniej następujące obszary: – Analiza bieżącej sytuacji firmy oraz możliwości dostosowania oferowanych produktów pod kątem rozwoju eksportu – Wybór i opis wybranych rynków docelowych – Analizę SWOT dla wybranych rynków i produktów – Długoterminowe cele i sposoby ich realizacji – Opis wdrożenia Strategii oraz szacowane koszty – Rekomendacje Baza produktowa wyjścia na rynki zagraniczna będzie opierać się na dotychczas posiadanych produktach jednak oferowanych w modelu SaaS – oprogramowanie jako usługa. Przygotowanie strategii zostanie zlecone zewnętrznej firmie doradczej. W przygotowaniu strategii aktywny udział będzie brał zarząd wnioskodawcy oraz osoby wskazane po stronie Partnera. Strategia określi szczegółowy zakres współpracy partnerskiej, jej ogólna koncepcja jest zawarta w Umowie Partnerskiej. Wnioskodawca zakłada, że w ciągu trzech lat ok. 20% przychodów może być generowane z rynków zagranicznych i wynik ten zostanie osiągnięty dzięki wdrożeniu przygotowywanej strategii. Ostateczne cele zostaną jednak określone w przedmiotowym dokumencie.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.