Budowa kompleksowej strategii wejścia na rynki zagraniczne oraz wprowadzenia nowej usługi w firmie Maxpol Kamil Białas
Przedmiotem projektu jest zakup kompleksowej strategii biznesowej przekładającej się na wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa Wnioskodawcy w wymiarze międzynarodowym. Celem głównym projektu jest stworzenie długoterminowej strategii biznesowej, maja?cej na celu pełne wykorzystanie i maksymalizacje? aktywo´w przedsie?biorstwa w celu zwie?kszenia rentownos´ci i uzyskania długoterminowej przewagi konkurencyjnej przedsie?biorstwa. Cele szczegółowe to: 1. Promocja rozwiązania komunikacyjnego „luksusowy przewóz osób” w Polsce, Niemczech, Francji, Czechach, Włoszech. 2.Internacjonalizacja działalności firmy. 3. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa dzięki dywersyfikacji rynków zbytu. 4. Wzrost zatrudnienia w przedsiębiorstwie. Wnioskodawca zamierza osiągnąć cel główny projektu poprzez zlecenie opracowania kompleksowej strategii biznesowej wykonawcy zewnętrznemu wg specyfikacji zamieszczonej w niniejszym wniosku o dofinansowanie projektu. Strategia zostanie wykorzystana do rozwinięcia usługi luksusowego przewozu osób na rynku krajowym oraz zagranicznym. Cele szczegółowe projektu zostaną osiągnięte dzięki działaniom marketingowym, promujących nowe usługi firmy w kraju i za granicą, zwiększenie rozpoznawalności firmy firmy w kraju, a następnie za granicą. Wnioskodawca planuje rozpocząć działalność innowacyjną na poziomie firmy. Zamierza objąć swoimi usługami następujące kraje: Niemcy, Czechy, Włochy, Francja.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.