Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Elektroniczne zarządzanie drogami w powiecie lubelskim

nazwa beneficjenta
POWIAT LUBELSKI
wartość projektu
544 114,93 zł
dofinansowanie z UE
301 687,51 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
lubelski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. Cyfrowe Lubelskie
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Zakres projektu obejmuje stworzenie systemu elektronicznego zarządzanie drogami w powiecie lubelskim. Na system składa się szereg funkcjonalności i e-usług na trzecim, czwartym i piątym poziomie dojrzałości. Wnioskodawcą i realizatorem jest Powiat Lubelski, użytkownikiem systemu będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie (jednostka organizacyjna powiatu). Celem głównym projektu jest: zwiększenie poziomu wykorzystania narzędzi elektronicznej administracji oraz zwiększenie dostępności e-usług publicznych w działalności ZDP w Lublinie. Interesariusze projektu: Starostwo Powiatowe w Lublinie, Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie, Pracownicy ZDP, Klienci ZDP (w szczególności osoby fizyczne i przedsiębiorcy wnioskujący o zajęcie pasa drogowego; kierowcy zgłaszający wypadek/kolizję wywołaną złym stanem drogi w celu uzyskania ubezpieczenia; firmy ubezpieczeniowe weryfikujące dane o zdarzeniach zgłoszonych do wypłaty odszkodowania), kierowcy poruszający się drogami w powiecie, pozostali mieszkańcy powiatu wyżej nie wymienieni. Bezpośrednim skutkiem cyfryzacji procesów administracyjnych ZDP będzie walka z obecnie diagnozowanymi niedogodnościami: poprawa warunków pracy w jednostce (dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy, skrócenie czasu trwania czynności, skrócenie czasu obsługi Klientów); poprawa jakości obsługi i skrócenie czasu obsługi Klientów ZDP. Pośrednio zmiany wpłyną na poprawę bezpieczeństwa na drogach powiatowych i zmniejszenia zatorów w ruchu drogowym – co daje korzyści wszystkim poruszającym się po powiatowych drogach. Projekt przyczynia się do eliminacji wszystkich zdiagnozowanych problemów każdej grupy interesariuszy. Projekt realizowany będzie w okresie 01.11.2018r. – 30.11.2019r. Projekt realizuje kluczowe dla działania wskaźniki takie jak: Liczbę pobrań dokumentów stanowiących informacje sektora publicznego – 240 szt./rok Liczba pobrań / uruchomień aplikacji opartych na ponownym wykorzystaniu informacji sekotra publicznego – 2520 szt. / rok

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.