Wdrożenie strategii działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa Elastolab Sp. z o.o. w przedmiocie rozwoju eksportu na wybranych rynkach zagranicznych.
Przedmiotem niniejszego projektu jest wdrożenie w działalność przedsiębiorstwa Elastolab opracowanej Strategii Działalności Międzynarodowej. Głównym celem niniejszej strategii jest określenie działań, koniecznych do podjęcia przez przedsiębiorstwo Elastolab Sp. z o.o. w celu wejścia na wybrane rynki zagraniczne rynek Niemiecki oraz rynek Słowacki.Z punktu widzenia działalności Wnioskodawcy, za najlepsze działanie, mające wypromować markę Elastolab na rynkach zagranicznych, uznane zostało uczestnictwo w targach tematycznych. W ramach niniejszego projektu Wnioskodawca weźmie udział w sześciu imprezach targowych; będą to:1.Targi Composites Europe w Stuttgarcie. 2. Targi Budma w Poznaniu.3. Targi Coneco w Bratysławie. 4. Targi PLASTPOL w Kielcach.5. Targi Fakuma w Friedrichshafen.6. Targi Domexpo w Nitrze.Głównym celem Wnioskodawcy w ramach realizacji niniejszego projektu jest pozyskanie klientów zagranicznych, promocja marki Elastolab na rynkach międzynarodowych oraz utworzenie Działu Eksportu oraz Promocji Międzynarodowej w obrębie przedsiębiorstwa.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.