Akademia eksperymentów - SP Dywity
Celem projektu jest nabycie kompetencji kluczowych z nauk matematyczno-przyrodnicznych 96 uczniów (48K/48M) SP Dywity poprzez zajęcia dodatkowe metodą eksperymentu oraz nabycie kompetencji kluczowych z nauczania metodą eksperymentu 10 nauczycieli (7K/3M) wraz z wyposażeniem szkolnych pracowni z nauk matematyczno-pprzyrodniczych w SP Dywity do 01.08.2018 do 30.06.2019 Projekt przewiduje wsparcie w ramach 2 typu projektu tj. tworzenie warunków do nauczania opartego na metodzie ekperymentu. Wsparcie skierowane jest do 10 nauczycieli (7K/3M) nauk matematyczno-przyrodniczych SP Dywity i 96 uczniów (48K/48M) SP Dywity. W celu niwelowania nierówności, barier w edukacji na obszarze wiejskim projekt przewiduje 3 działania: 1. Wyposażenie szkolnych pracowni SP Dywity w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych i matematycznych, 2. Doskonalenie umiejętności i kompetencji nauczycieli SP Dywity w zakresie nauczania metodą eksperymentu i wykorzystywania pracowni zakupionych w ramach projektu, 3. Kształtowanie i rowijanie kompetencji uczniów SP Dywity w zakresie przedmiotów przyrodniczych i matematyki za pomocą innowacyjnych zajęć metodą eksperymentu ze współpracą Uniwersystetu Warmińsko-Mazurskiego.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.