Nowe rozwiązanie podkładki podpodkładowej i tłumika szynowego do ochrony otoczenia drogi szynowej przed drganiami i hałasem
Projekt ma na celu zaproponowanie i przebadanie innowacyjnych rozwiązań w konstrukcji nawierzchni kolejowej, służących ochronie otoczenia drogi szynowej przed drganiami i hałasem. W ramach projektu zostaną przeprowadzone zarówno analizy modeli teoretycznych, dotyczących dynamiki drogi szynowej, propagacji drgań i hałasu oraz badania eksperymentalne, dotyczące zastosowania proponowanych rozwiązań innowacyjnych w nawierzchni szynowej. W ramach projektu nie będzie analizowany hałas aerodynamiczny (który wymaga innych sposobów ochrony) a jedynie hałas pochodzący z elementów nawierzchni szynowej, głównie szyny. Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.