ROZWÓJ OPIEKI KOORDYNOWANEJ ORAZ POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO USŁUG DIAGNOSTYCZNYCH W PLACÓWCE CENTRUM MEDYCZNEGO SP. Z O. O W GŁOWNIE
Projekt obejmuje rozwój opieki koordynowanej w przychodni miejskiej „Remedium”, zarządzanej przez Centrum Medyczne Sp. z o.o. i zakłada wykonanie remontu infrastruktury budynku, celem zwiększenia dostępności do opieki zdrowotnej osób starszych oraz osób niepełnosprawnych w ramach POZ i AOS oraz zakup wyposażenia niezbędnego do udzielania świadczeń medycznych. Realizacja projektu przyczyni się do zwiększenia dostępności i jakości usług podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej realizowanych w zakresie opieki koordynowanej. Projekt ma na celu realizację następujących zadań: • Prace budowlane • Zakup wyposażenia- sprzęt medyczny • Zakup wyposażenia- sprzęt informatyczny i oprogramowanie. Realizacja projektu pozwoli na osiągnięcie następujących wskaźników: – Liczba wspartych podmiotów leczniczych– 1 szt. – Nakłady inwestycyjne na zakup aparatury medycznej –282 183,10zł – Liczba leczonych w podmiotach leczniczych objętych wsparciem – 8575os. – Ludność objęta ulepszonymi usługami zdrowotnymi (CI36) – 8618os. – Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – 1szt. Przedmiotowy projekt skierowany jest do mieszkańców powiatu zgierskiego, w szczególności będących pacjentami CM Sp. z o.o. Wszelkie działania związane z realizacją projektu jak i jego trwałością, będą prowadzone w myśl projektowania uniwersalnego.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.