AKADEMIA FLORYSTYKI
Cel główny projektu:Nabycie i podniesienie kompetencji przyrodniczych w zakresie florystyki oraz kompetencji społeczno – emocjonalnych przez min. 162 osoby, w tym 108 kobiet (K) i 54 mężczyzn (M) poprzez realizację kursów florystycznych przez kadrę dydaktyczną Wyższej Szkoły Inżynieryjno – Ekonomicznej w Rzeszowie (WSIE) w ramach rozwoju oferty Uczelni w zakresie realizacji trzeciej misji w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2020.Grupa docelowa: 180 osób zamieszkujących teren województwa podkarpackiego, w tym osoby dorosłe, młodzież szkół ponadgimnazjalnych, osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami, w szczególności:- 132 osoby chcące pozyskać podstaw. wiedzę z zakresu florystyki oraz nabyć lub zwiększyć kompetencje społeczno-emocjonalne, w tym:GD1) 48 osób dorosłych pracujących nie związanych z zaw. florysty lub osób bezrobotnych,GD2) 12 osób niepełnosprawnychGD3) 48 młodzieży szkół ponadgimnazjalnych wieku 16-19 lat uczęszczającej do publicznych oraz niepublicznych szkół ponadgimnazjalnychGD4) 24 OS w wieku 55+ (emeryci/renciści)- GD5) 48 OD chcących poszerzyć wiedzę z zakresu florystyki oraz nabyć lub zwiększyć kompetencje społeczno-emocjonalne, w szczególności absolwenci kursów florystycznych I stopnia, właściciele i pracownicy kwiaciarń, pracownicy pracowni dekoratorskich i restauracji.Kluczowe rezultaty:Liczba osób, które podniosły kompetencje w ramach działań uczelni wspartych z EFS – 162Liczba osób objętych kursami edukacyjnymi w ramach realizacji trzeciej misji uczelni – 180Zadania:1) Opracowanie programów kształcenia i zakup wyposażenia do pracowni florystycznej2) Realizacja kursów florystycznych
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.