Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP Suchań.
Projekt pt. „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego wyposażenia na potrzeby OSP Suchań” polegać będzie na zakupie specjalistycznego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej Suchań w Gminie Suchań. Realizacja inwestycji objętej niniejszym opracowaniem odbywać będzie się na terenie województwa zachodniopomorskiego, w Powiecie Stargardzkim, w Gminie Suchań, w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Kardynała Augusta Hlonda 33 w Suchaniu. Wnioskodawcą projektu oraz Operatorem zakupionego w ramach projektu pojazdu ratowniczego, będzie OSP Suchań. Podmiotem upoważnionym do ponoszenia wydatków, oraz gwarantującym zabezpieczenie finansowe realizacji projektu oraz jego późniejszego utrzymania, będzie Gmina Suchań. Projekt ma charakter niestacjonarny. W ramach projektu planowany jest zakup średniego pojazdu ratowniczo-gaśniczego, w ramach przetargu nieograniczonego. Zakończenie realizacji projektu zaplanowano na III kw. 2017r.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.