Promocja eksportowa produktów firmy Med & Life marki Viofor na rynkach zagranicznych.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest promocja produktów Viofor na międzynarodowym rynku branży sprzętu medycznego, w celu nawiązania kontaktów biznesowych oraz zawarcia umów handlowych. Przedmiotem promocji jest m.in. wyrób Viofor S-PRO, który jest rezultatem dofinansowanego przez MJWPU projektu badawczego. Wyrób uzyskał wyróżnienie w XXI edycji Konkursie Polski Produkt przyszłości 2019. Zakres projektu obejmie ekspozycję prezentację i promocję wybranych modeli produktu z rodziny Viofor na wytypowanych międzynarodowych imprezach targowych. Uczestnictwo w roli wystawcy obejmuje Targi Medycyny Fizykalnej i Rehabilitacji w Łodzi, Targi MEDICA – Dusseldorf Niemcy. Ponadto wnioskodawca zorganizuje i przeprowadzi misję wyjazdową do Rosji, która jest rynkiem perspektywicznym grupy państw BRICS. Wytypowane imprezy są dużym potencjałem do nawiązania kontaktów handlowych ze względu na ich profil oraz zasięg terytorialny. W szczególności, MEDICA Dusseldorf, jako największe targi medyczne w Europie – przyciąga przedstawicieli z całego świata. W ramach akcji promocyjnych planowana jest efektywna ekspozycja wyrobów. Zaplanowane działania będą prowadzone z użyciem takich narzędzi jak: elementy wizerunkowe w formie prezentacji multimedialnych tv, materiały reklamowe i materiały informacyjne. Wnioskodawca samodzielnie przeprowadził misję wyjazdową na targi MEDICA Dusseldorf w 2016 i pozytywnie zweryfikował potrzebę udziału w targach jako wystawca.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.