"AKADEMIA 2.0" rozwój AJP w Gorzowie Wielkopolskim
Cel główny P jest zgodny SZOOP POWER 2014-2020 i regulaminem konkursu, przyczynia się do realizacji szczegółowych celów danej osi priorytetowej, Działania 3.5, jest zgodny z horyzontalnymi politykami UE, określonymi w rozporządzeniu ogólnym, spełnia kryteria wyboru obowiązujące w danym konkursie, zatwierdzone przez komitet monitorujący POWER, jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa unijnego oraz krajowego. P pozwoli na przygotow. AJP przyszłych absolwentów do wkrocz. na RP z umiejętn. wymaganymi do podjęcia dobrze płatnej pracy.Celem projektu jest wzmocnienie rozwój uczelni poprzez podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej, stworzenie otwartych zasobów edukacyjnych oraz wsparcie w informatyczne narzędzia zarządzania oraz wsparcie realizacji studiów na kierunkach bezpieczeństwo narodowe i zarządzaniea także podniesienie kompetencji studentów kierunkówWE, WT, WA, WH, WTINZWybór grupy docelowej podyktowany jest zapotrzebowaniem gospodarki województwa lubuskiego na pracowników tych branży. Realizacja projektu wpisuje się w długofalową strategię wsparcia rozwoju AJP, co przyczyni się do lepszego przygotowania absolwentów do wejścia na rynek pracy.Dzięki udziałowi w projekcie studenci podniosą swoje kompetencje zawodowe, informatyczne i językowe.Programy szkoleń obejmują zagadnienia nie uwzględnione w programie studiów a wymagane na rynku pracy.Studenci zostaną poddani analizie kompetencji, wykonanej przed rozpoczęciem projektu oraz po jego zakończeniu, a także objęci 12 miesięcznym monitoringiem losów absolwentów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.