Sieć Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Łużna
Cel projektu: Poprawa dostępności usług społecznych i zdrowotnych dla dzieci i młodzieży poprzez utworzenie kompleksowych placówek wsparcia dziennego w miejscowościach Łużna, Biesna i Szalowa w gminie Łużna. Grupa docelowa osoby zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym:154 dzieci i młodzież do 18. roku życia,62 rodziny ww. dzieci rodzice, opiekunowie.Główne zadania:Stworzenie 4 placówek wsparcia dziennego o charakterze opiekuńczym, specjalistycznym i placówki wsparcia dziennego prowadzonej w formie pracy podwórkowej, do których uczęszczać będą dzieci i młodzież ze SP nr 1 i SP nr 2 w Łużnej, SP w Biesnej oraz SP w Szalowej.Zagwarantowanie potrzebującym dzieciom podstawowych zajęć rehabilitacyjnych i korekcyjnych, zgodnie z IPW.Organizacja zajęć i szkoleń stacjonarnych i wyjazdowych dla rodziców i opiekunów w celu poprawy umiejętności wychowawczych, a przez to, zagwarantowanie trwałości efektów projektu. Główne rezultaty:1. Stworzenie 4 placówek kompleksowej opieki i wsparcia dzieci i rodzin.2. Wzrost liczby dzieci z rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, które nabyły kompetencje kluczowe.3. Zagwarantowanie regularnego wsparcia w nauce dzieciom zagrożonym ubóstwem i wykluczeniem społecznym.4. Wzrost liczby osób dorosłych rodziców, opiekunów z rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, u których wzrosły kompetencje opiekuńczowychowawcze, umiejętności komunikacji, rozwiązywania konfliktów w rodzinie, współpracy itp. 5. Przeciwdziałanie problemom zdrowotnym poprzez działania rehabilitacyjne i korekcyjne na wczesnym stadium rozwoju deficytu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.