Utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej w oddziałach przedszkolnych w SOSW w Rudniku nad Sanem
Celem głównym projektu jest utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego oraz poszerzenie oferty edukacyjnej w istniejących oddziałach przedszkolnych w SOSW w Rudniku nad Sanem poprzez realizację zaplanowanych w projekcie zadań. Grupę docelową projektu stanowią dzieci niepełnosprawne (3DZ, 13CH), uczęszczające do SOSW oraz ich nauczyciele (12K, 1M). W wyniku realizacji projektu zostaną osiągnięte następujące rezultaty: – zostaną utworzone 3 nowe miejsca przedszkolne, – u dzieci objętych dodatkowymi zajęciami nastąpi zmniejszenie deficytu wynikającego z niepełnosprawności, – u nauczycieli nastąpi wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu różnych metod pracy z niepełnosprawnym dzieckiem, – w SOSW zostaną wyremontowane 4 pomieszczenia na potrzeby realizacji zajęć w OWP. Projekt przewiduje realizację następujących zadań: – adaptacja pomieszczeń do zajęć wychowania przedszkolnego i zajęć specjalistycznych, – utworzenie 3 nowych miejsc przedszkolnych, – prowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne przedszkolaków dla (3DZ, 13CH): sensoplastka, sensomotoryka, rytmika, zajęcia AAC metodą PECS w wymiarze 1 godz. zegarowej na dziecko, na tydzień, na każde zajęcia, – podniesienie kompetencji i kwalifikacji kadry pedagogicznej wychowania przedszkolnego poprzez udział w szkoleniach (PECS, sensoplastyka, sensomotoryka i rytmika) i konsultacjach indywidualnych ze specjalistami z innych ośrodków. Projekt będzie realizowany przez 15 miesięcy z czego zajęcia w OWP realizowane będą przez okres 12 miesięcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.