Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie e-usług w zakresie obsługi klientów i kontrahentów sieci wodno-kanalizacyjnej Gminy Sępopol

nazwa beneficjenta
GMINA SĘPOPOL
wartość projektu
862 301,18 zł
dofinansowanie z UE
573 675,09 zł
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
bartoszycki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
działanie
3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Interesariuszom Projektu(mieszkańcom gminy i kontrahentom) zostaną udostępnione 3 e-usługi związane z obsługą i rozliczaniem dostaw wody i odprowadzania ścieków przez Gminę Sępopol, w tym: 1. Usługa dostępu do faktur elektronicznych z możliwością płatności on-line (stopień dojrzałości 4). 2. Usługa zgłoszenia przez użytkownika zaistniałego zdarzenia np. awarii. 3. Usługa kontroli terminów np. legalizacji. konserwacji wodomierza. System E-usługi będzie zlokalizowany na nowym serwerze Wnioskodawcy i będzie dostępny przez publiczną sieć w oparciu o elektroniczne biuro obsługi klienta oraz aplikację mobilną na telefony komórkowe. Do systemu będzie można się zalogować z wykorzystaniem ePUAP. Zamontowanie radiowych nakładek na 1887 szt. urządzeń pomiaru wody na sieci wodociągowej obsługiwanej przez ZGKiUM, umożliwi zdalny odczyt zużycia mediów w różnych obiektach budowlanych na terenie Gminy Sępopol. Dane z modułów radiowych będą zbierane z wykorzystaniem systemu nadzoru telemetrycznego PDA (2 zestawy: terminal, moduł komunikacyjny oraz oprogramowanie inkasenckie). Uzyskane w ten sposób dane będą wykorzystywane do świadczenia e-usług (umożliwi to szybkie, regularne wystawianie e-faktur, dane z liczników zgodne ze stanem faktycznym ,w pełni weryfikowalne nawet 12 miesięcy od dokonania odczytów przez inkasenta). Zakupiony w ramach Projektu sprzęt komputerowy(serwer, 1 zestaw PC, drukarka) umożliwi sprawną implementację i obsługę systemu e-usług i interesariuszy. Etapy realizacji Projektu: -etap przygotowawczy – studium wykon. -wyłonienie wykonawcy usług informatycznych i dostawcy wyposażenia zgodnie z Ustawą PZP -wykonanie i odbiór usług oraz dostawa wyposażenia -rozliczenie projektu. Projekt wpisuje się w założenia SzOOP RPO WiM dla III Osi poprzez zwiększenie podaży publicznych usług świadczonych drogą elektr. oraz udostępnianie w sieci informacji sektora publicznego dzięki świadczeniu 3 szt. e-usług dla obywateli i kontrahentów w zakresie gosp. wod-kan.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.