Promocja oraz internacjonalizacja oferty firmy Anna Kara
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest internacjonalizacja działalności i promocja marki firmy: Anna Kara, poprzez realizację zadań zgodnie z branżowym programem promocji: Wybrane przez Wnioskodawcę działania będą prowadzone na następujących rynkach: Hiszpania Wielka Brytania Wnioskodawca wybrał także rynek perspektywiczny: ZEA USA W ramach projektu Wnioskodawca zaplanował następujące zadania: – Udział w targach w charakterze wystawcy (dotyczy BPP i PPO) – Usługa doradcza (dotyczy BPP i PPO) – Przygotowanie i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych, cyfrowych (dotyczy BPP i PPO) – Nabycie lub wytworzenie oraz dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki (dotyczy BPP i PPO) – Przygotowanie lub tłumaczenie strony internetowej wnioskodawcy (dotyczy BPP i PPO) – Indywidualna wyjazdowa misja gospodarcza (dotyczy BPP i PPO) -Nabycie lub wytworzenie oraz instalacje elementów dekoracyjnych uwzględniających założenia wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki tj. panelu promocyjnego MPG (dotyczy BPP i PPO) Projekt będzie realizowany w okresie: od 21.03.2019 do 31.12.2020 Całkowita wartość projektu: 449 900.00 PLN. Kwota wydatków kwalifikowanych: 449 900.00 PLN. Projekt zostanie sfinansowany z otrzymanej dotacji oraz środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.