Rozwój wolumenu eksportowego polskiej marki produktowej GreenField Sp. z o.o. Sp.k.
SA 42799(2015/X) Przedmiotowy projekt prowadzony będzie w oparciu o Branżowy Program Promocji dla Polskich Specjalności Żywnościowych. Wnioskodawca w ramach projektu promował będzie swoją markę oraz produkty na następujących rynkach: Japonia, Francja, ZEA, USA, Brazylia, Indonezja, Chiny, Indie, zgodnie ze strategią ekspansji przedsiębiorstwa. W ramach przedmiotowego projektu prowadzony będzie następujący zakres działań: Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b w roli wystawcy: a) Targi HI (Tokio/Japonia, październik 2019); b) Targi FI Europe (Paryż/Francja, grudzień 2019); c) Targi GULFOOD (Dubaj/ZEA, luty 2020); d) Targi IFT (Chicago/USA, czerwiec 2020); e) Targi FI South America (Sao Paulo/Brazylia, sierpień 2020); f) Targi FI Indonesia (Dżakarta/Indonezja, wrzesień 2020); g) Targi Ice Cream China (Tiencin/Chiny, październik 2020); h) Targi FI India (Mumbaj/Indie, październik 2020). Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.