Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Poprawa funkcjonowania systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie Gminy Głogów Małopolski poprzez zakup nowego samochodu pożarniczego.

kategoria
nazwa beneficjenta
GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
wartość projektu
315 600,00 zł
dofinansowanie z UE
242 380,79 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
działanie
4.1. Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu ratowniczo-gaśniczego oraz poziomu bezpieczeństwa ludności gminy Głogów Małopolski, poprzez zakup lekkiego wozu strażackiego, który będzie użytkowany przez partnera projektu Ochotniczą Straż Pożarną w Rudnej Małej, w celu prowadzenia akcji ratowniczych i prewencyjnych. Cel główny zostanie zrealizowany poprzez realizację celów szczegółowych, m.in.:- zmniejszenie zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców gminy, w tym również na drogach, – zapobieganie zagrożeniom pożarowym, ekologicznym, związanym z ochroną środowiska, wypadków oraz innych klęsk i zdarzeń,- wzrost szybkości i jakości prowadzonych akcji ratowniczych w gminie Głogów Małopolski.Przedmiot projektu dotyczy przedsięwzięcia polegającego na zakupie lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego wraz z wyposażeniem ( Maszt oświetleniowy 2x500W, Agregat prądotwórczy, Motopompa pływająca, Pilarka, Przecinarka, Drabina nasadkowa aluminiowa, Smok ssawny prosty 75, Rozdzielacz kulowy 75/52-75-52, Klucz do hydrantu podziemnego, Klucz do hydrantu nadziemnego K4, Stojak hydrantowy B/BB, Radiotelefon samochodowy, Narzędzie ratownicze, Kamizelka strażacka z wyposażeniem, Zestaw PSP R1 z deską i kompletem szyn Kramera, Detektor wielogazowy, Radiotelefon ręczny ładowarka samochodowa 12V, Pachołek drogowy, Lizak do kierowania ruchem, odblaskowy, Latarka kątowa, Przedłużacz bębnowy zwijany 40m, Prądownica 52, Siodełko wężowe 75, Wąż tłoczny W-75, Wąż tłoczny W-52, Hełm z osłoną karku).Nabycie wozu strażackiego konieczne jest do osiągnięcia celów projektu, tj. do zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom gminy, poprawie funkcjonowania systemu ratowniczo-gaśniczego oraz zapobiegania zagrożeniom pożarowym, ekologicznym, związanym z ochroną środowiska, wypadków oraz innych klęsk i zdarzeń, gdyż na ten moment OSP w Rudnej Małej dysponuje jedynie jednym sprawnym wozem strażackim, co wyklucza m.in. przeprowadzenie akcji ratowniczej w przypadku wypadków drogowych.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.