Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa i Jasnej

kategoria
nazwa beneficjenta
GLIWICE - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
wartość projektu
505 320,90 zł
dofinansowanie z UE
349 205,50 zł
Województwo
śląskie
Powiat
m. Gliwice
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
działanie
4.1. Odnawialne źródła energii
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Zakres projektu obejmuje wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach Urzędu Miejskiego w Gliwicach odpowiednio mieszczących się przy: 1. ul. Zwycięstwa Główne elementy składowe instalacji fotowoltaicznej: – Panele fotowoltaiczne o mocy łączonej 49,5 kW, – Inwertery 20 i 30 kW, trójfazowe z licznikiem wytworzenia energii o mocy znamionowej dobranej do danego zestawu. 2. ul.Jasna Główne elementy składowe instalacji fotowoltaicznej: – Panele fotowoltaiczne o mocy łączonej 30,9 kW, – Inwerter 30kW, trójfazowy z licznikiem wytworzenia energii o mocy znamionowej dobranej do danego zestawu. Inwestycja przyczyni się do poprawy jakości środowiska w Mieście Gliwice za sprawą redukcji substancji szkodliwych m.in CO2, NOx, SOx, pyłów do atmosfery

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.