Promocja marki AUTO-GH na rynkach międzynarodowych w branży części samochodowych
SA 42799(2015/X) Auto-GH sprzedaje części samochodowe układu zawieszenia i układu hamulcowego pod własną marką chronioną prawnie znakiem słowno-graficznym „GH”. W ramach projektu firma Auto-GH planuje udział jako wystawca w targach TTM w Polsce, SIA na Ukrainie, Automechanika we Frankfurcie oraz AAPEX w USA. Wszystkie wydarzenia planowane są na rok 2020. Rynkiem perspektywicznym będzie Ameryka Północna czyli Stany Zjednoczone Ameryki i jednocześnie na tym rynku będzie planowane stoisko promocyjne narodowe (polskie) na targach AAPEX w 2020 r. oraz Ukraina z targami SIA w Kijowie. Rynki zaplanowane obejmują Polskę, Niemcy, Ukrainę i USA. Dodatkowym wsparciem promocji będą materiały dedykowane na stoiska targowe: katalogi i film promujący markę GH. Firma wpisuje się z produkcją części samochodowych w III Program Promocji dla branży części samochodowych i lotniczych. Firma prowadzi długoletnią działalność i jest zdolna do finansowania projektu z wypracowanego zysku firmy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.