Wprowadzenie elektrod EKG firmy ESVICO sp. z o.o. na rynek amerykański i bliskowschodni
SA 42799(2015/X) ESVICO sp. z o.o. zakłada na potrzeby Branżowego Programu Promocji (dalej BPP) SPRZĘT MEDYCZNY realizację 4 działań promocyjnych, w tym udziału w 3 imprezach targowych oraz realizację działań informacyjno-promocyjnych, na rynkach perspektywicznych, czyli USA i ZEA. W ramach wybranych wydarzeń Wnioskodawca ma zamiar zrealizować działania marketingowe mające na celu zapewnienie ESVICO efektywny rozwój. Do zadań tych należeć będzie przede wszystkim: wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy (dystrybutorów, agentów, odbiorców hurtowych), tworzenie strategii wprowadzania marki ESVIsensor na kolejne rynki, pobudzanie świadomości na temat produktów ESVIsensor. Środki na realizację projektu będą pochodzić ze stale rosnących przychodów firmy, jak również, w razie zaistnienia takiej potrzeby, z pożyczki wspólników lub kredytu bankowego, i będą pokrywać zarówno wydatki kwalifikowane, jak i niekwalifikowane projektu.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.